Max Frisch: "Ein Klassiker der Moderne."

La data de 15 Mai 2016 se împlinesc 105 ani de la nașterea a unui dintre cei mai reprezentativi scriitori de limbă germană – Max Frisch.
Romancierul, dramaturgul și arhitectorul elvețian a dezvăluit în opera sa criza spirituală a societății contemporane, nesiguranța și lipsa de sens a existenței umane.
 Cu piese de teatru ca ”Andorra” precum și cu cele trei mari romane ale sale ”Eu nu sunt Stiller”(”Stiller”), ”Homo faber” și ”Numele meu fie Gantenbein”(”Mein Name sei Gantenbein”) , Max Frisch s-a făcut remarcat publicului larg și s-a impus ca un autor important în canonul literaturii germane. 
Vă prezentăm unele din operele sale care sunt disponibile in Sala Germană de Lectură.

1. Fisch, Max. Mein Name sei Gantenbein. – Frankfurt am Main: Suhrkamp,1964.
2. Rüedi, Peter .  Max Frisch Friedrich Dürrenmatt . – Zürich, Diogenes, 1998.
3.Fisch, Max. Andorra . –  Frankfurt am Main: Suhrkamp, 1961.
4. Fisch, Max. Ich stelle mir vor .- Frankfurt am Main: Suhrkamp, 1995.
5. Fisch, Max. Homo faber  . – Frankfurt am Main: Suhrkamp, 1957.
Kommentar verfassen

